Varför kunde det inte bli jag?


Igårkväll var jag på fest@myplace i ca 1h sedan for jag in till stan, tog en buss därifrån och mötte N&E nere
Mariestrand,hem,dal,berg - vettetusan vad det blev, blandar alltid ihop dessa but that's not the point (:
Blev fest hos A iallafall och var definitivt mycket mer människor och bättre stämning än förra gången jag var där, dock vart det ju lite tråkiga incidenter som T, bröt kanske foten... Jag var jätteglad, sedan jätteledsen och sedan as förbannad.
Dock blev jag glad senare när jag hade pratat igenom en sak med en viss person och mina underbara kompisar gjorde mig såklart ännu gladare! ♥

Sov iallafall över hos E, så har spenderat lite tid där idag men annars har jag såklart sett på OTH och G.G. - me like!!!
- L ♥  P and D ♥  S -






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0