poker face

Totallllllyyy!!! Skrattade sönder idag, verkligen..
Sov kring en timme natten som var (varför vet jag inte).
Så var aningen trött idag: dålig humor!
Även E och L var pretty trötta, så hade rätt så trevligt utan anledningar dock fick man till bad kommentarer ibland. As sliten.


E: ' men alltsååå, nananan.... '
J: Haha, du borde flytta till Stockholm! Du passar inte in här i Umeå x)


E:
På dansen ska vi göra såhär, (sår frö)
J: Hahah!!! Man kan ju inte så frö sådäääär.....
E: Men jo!
J: Hah!!! Du skulle aldrig kunna bli en BONDE!
E: Bonde söker...................... hahahahahaha
J&E: hahahahahahaha!!!

Man satt även och blev knallröd & nästan grät för att man skrattade så mycket och de i klassen skrattade rätt mycket åt oss....
Kommenterade även våran MA-lärares sätt att prata, AS SKÖN MATE!



Bonden min, E





Idag när jag kom hem möttes jag att E hade en hund i sitt rum, Loka, så man fick höra att hon skulle vara hundvakt.
Riktigt söt vovvsing! Var en enormt sprallig valp, rent av smått galen=)
Så jag och E tog en lång&kaaall promenad med henne, gick förbi A
och hon blev som man trott kär i den lilla krabaten.
Dock var det en skadad (i huvudet) tjej som tvär körde in på kiosken ' parkering ' då vi gick med L där, såg ut som att hon skrattade i bilen till&med. Man kan ju fråga sig hur körda vissa människor kan vara egentligen?


Men kommer i alla fall in en bild på gullet senare såklart! : )
Peace!




gam pic

Kommentarer
Postat av: E

HAHAHAHAH ja håller på att skratta mig till döds men annars är de ju lugnt :P

2008-11-19 @ 19:44:08
URL: http://eveelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0