not the best ever but..

Kvällen dög rent av. Blev att ha det lite trevligt med S, E och B-M här hemma innan vi tog 21 bussen in till staden.
De begav sig till extreme (hoping that you having fun there!) och jag satte mig för att vänta på lite friends- A, P och G.
Vi hade inte planerat in så mycket att göra utan gick ner mot centrala där vi träffade P och E ett tag, sedan for vi ner till haga. Blev inte alls till att stanna där för mig så länge, utan min lilla far & K hämtade mig (Thanks babes!)..

När vi åkte längs E4:an kom det rusandes två polisbilar, de körde förbi anumark och fortsatte mot hållet där vi bor, jag blev enoooormt nervös... Min hjärna spelade mig ett spratt och jag började tänka en massa- tänk om det hänt min mamma något? Min bror?
Men som stor lättnad är kan jag säga att min mamma ligger så gott i sin säng och min lillebror är med sina vänner. Allt står rätt till för de.


Förövrigt så måste jag ju påpeka att Mischa Barton är en
utav de snyggaste personer som finns, har tyckt det i år&dar nu.
Man kan ju inte säga emot, eller hur? to hot.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0