my life forlife

Har galet med no life just nu!
Gör INGENTING på dagarna... except school dådå. 

SJUKAN GÖR MIG GALEN.
Har varit sjuk hela detta år, gått lite fram&tillbaka. Vissa veckor lite snuva,trötthet&hosta, andra veckor- heeeelt slutkörd.
Igår började min näsblod period?
Blödde bara 1 gång igår, men har redan  blött 5 gånger idag och det är ju bara än så länge(?) och hostan börjar bli rejäl nu igen.. Riktig tur att jag har hostmedicin kvar! woho! 


 


Ärligt. Jag är typ inte lyckad...  Hade möte med skolsystern förrförra fredagen, möte med syon&stödpersonen i fredags, i förrgår hade jag ett kort möte med skolsystern och imorgon har jag ETT TILL möte med skolsystern.
Har egentligen ett möte med mami, skolsystern& stödpersonen den 11/12 också, men jag orkar bara inte.
Så de får väl dra ihop något om de vill but I say GOOD BYE!





I helgen blir det party med E as usual! Taggggg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0