like it used to be

Auuhh... Dagen har inte varit hopplös men inte rolig heller, inte hänt något speciellt alls.
Dock var jag med och spelade badminton idag, riktigt enooormt kul!!!! : )
Känslan att idrotta går inte att förklara, blir bara otroligt glad inombords och allt känns lättare dock försvann mitt 'wie' humör då läraren började ' vad kul att du är med, du är ju jätte duktig. Visst du har ett stort intresse för idrott? jättekul. '
Jag känner för stor press och blir endast irriterad.... buut that's the way it is!

Har iallafall hittat en riktigt söt klänning och jag funderar allt på att köpa den:



:VILA


Lite senare ikväll blir det iallafall troligtvis att se på film, kanske she's the man och
sedan så skall jag även lära in lite engelska glosor. men have a great evening! peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0