it's time for books again

Dagen har inte varit någon speciell eller annorlunda dag förutom att det blev
första skoldagen efter höstlovet för mig.
Är reeeedan skoltrött igen. Efter en enda dag. Men det blir till att kämpa och göra försök till att höja min betyg.
Dock fick jag ganska bra på några uppgifter idag (!) 
Problemet är bara att jag tycker inte jag förtjänar det för att jag hade gjort några slarvfel och var aningen besviken.. 
Men det är the teacher  som bestämmer betygen.




   

- E fotade gärna MA-boken för hon är galen i skolan.
Eller... iallafall när hon har bra utkik (har inte med någon bild att göra) (;


Förövrigt så har jag bara varit med G ett bra tag efter skolan, vi var helt dödströtta och hade nikotinbrist
vilket inte blir en jättebra blandning(?)
Men vi begav oss mot stan och köpte c & blev lite pigga av syret på köpet.

Och dagens film blev: Getting Played


Nu ska jag äääntligen sussa! men kliva upp om några timmmmar... ♥

Kommentarer
Postat av: evii

ja bra utkik det gillar jag, purple make my days!

2008-11-06 @ 22:41:41
URL: http://eveelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0