b-r-e-a-k

Naffsa  just i mig en liten araccsboll (stavning- zero) och tidigare idag for jag en sväng på stan.
For först ned med E, lämnade igen en tröja och hon for iväg för att dansa- då träffade jag N och han fick
vara mitt smakråd kring kläder.
Blev att jag köpte en petrol kortärmad tröja på H&M, ett basplagg.

Min mobilkamera är riktigt bra, dock funkar det bara i vissa ljus..



t-shirt/ H&M - 69.50:-


Dagens film: Gracie

" När femtonåriga Gracies storebror omkommer i en tragisk olycka,
slås hennes familj i spillror. Men Gracie bearbetar sin sorg på ett oväntat sätt  -
hon bestämmer sig för att slåss om en plats i pojkarnas fotbollslag och uppfylla
hennes brors högsta dröm. Utskrattad, motarbetad och förnedrad finner hon inom sig
en styrka hon inte visste fanns.
För Gracie vet att spelets regler snart kommer att ändras. "


♥ fútbol ♥ fútbol ♥ fútbol ♥ fútbol ♥ fútbol ♥ fútbol ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0