a meeting with you

Idag hade man läxförhör in english (tror det gick rätt så bra) och sedan hade man möte med syon&stödpersonen...
Mötet gick väl rätt okej- pratade om skolan, min självkänsla, skador osvosv. Blev bestämt att syon skall ta kontakt med alla mina lärare samt skolsköterskan och berätta lite smått om mig och mitt mående.
Hoppas på förändring(?) fast det är ju även upp till mig själv, måste finna lite vilja..

Ikväll har jag iallafall ingen aaaning om vad det blir till att göra, är enormt trött efter en lång skolvecka men skall kanske fara till my little friend G. Kanske bara chilla där, här, var?
Får se hur det blir, har ju som ett tag att bestämma mig innan min (dåliga) buss går.( :



Hittade iallafall denna söta bild på Lisa från en chill fest vi var på!:)))




Anya, Lisa och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0