x-mas

Tradition att inte sitta vid datorn gäller på julafton, dock blev det ganska
mycket sittandes vid min bärbara. Played some games!(:

Jag tror faktiskt inte jag har varit mer nöjd någon annan jul än denna.. Åt som en galning (vilket jag inte brukar göra på julaftonar), var riktigt gott!! Sedan blev jag hur nöjd som helst över julklapparna.
Dock har jag en tendens att bli på dåligt humör på julafton..
Why? Behöver ingen annan veta än jag.


  
mobilpics.


      Lite av vad jag fick:

  • Hårprodukt
  • Smycken
  • Underbar kofta!
  • Spets undies + bh
  • candy
  • locktång-set ,7 olika
  • Giraff + Buddha 'statyer'
  • VÄSKA!
  • money
  • smink

               m.m ( :



Hoppas ni alla hade en underbar julafton och att
det blir en minst lika bra nyårsafton=)! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0