sing out loud

Ja. denna dag.
Var sista dagen innan jullovet och det blev uppträdanden.
 Någon kort 'musikal' om peter pan?
Nataly sjöng iallafall (duktig!!!) dock blev det ingen korttagning
 för min mobilkamera är inte kanon kan jag säga: (

For iallafall och träffade E för att lämna över min dator,
sedan kom G&L för att ge mig sällskap på stan.
Jag gick runt&runt&runt men hittade INGENTING!
Jag lyckas aldrig hitta något längre....
hittade ingen julklapp, ingen snygg klänning eller tröja överhuvudtaget?
Däremot hittade L julklappar och G en massa kläder. Orättvist mate! but that's life.






Ikväll skulle jag iallafall ha varit med
A men råkade somna i hela 4 timmar...
Så det blev inte riktigt av -.-
men någon annan dag, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0