my night tonight is my night

Trodde ärligt talat att kvällen skulle bli riktigt tråkig, genom att
bara sitta hemma men den vart rätt så skön endå.
Blev först till att se på love actually med K, Å & E. Har sett den förut dock
hade jag för mig att den var mycket bättre än vad den var...
Men helt okej kan jag ju säga: )




Efteråt blev det en massa olika spelanden. Jag, E och E satt
framför guitar hero 3. Å och K körde på med tomb raider, sedan
fick jag med Å och K att spela yatzy med mig.
Var riktigt underhållande!! Att man kan ha så kul med ett
sådant enkelt spel säger jag då och ännu roligare var ju att
jag vann båda gångerna( ;


   

men nu skall jag läsa lite och sova
p & k /evelina

Kommentarer
Postat av: evii

i'm a cooool raider, i'm a coooool raider!!!!

2008-12-21 @ 20:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0