lucia night has been

I fredags var det riktigt slappt, åkte hem tidigt och sov........ not bad!
Senare på kvällen - kring 20 - så for jag in och träffade E. Vi gick mot caféstation och tog en fika samt pratade=).
Riktigt mys! och ba skönt för sliten var man.





När det blev lördag så klev jag upp så tidigt som 09:30 (inte vanligt för att vara mig....) men åt iallafall fika som bestod av lussekatter & drack varm choklad. Det var ju lucia?
Åkte in till stan med far och K, kollade julklappar (hittade även..MM.), for förbi farmor och sedan en sväng förbi farfars grav♥
Kom inte hem så sent men var riktigt sönder slö i kroppen och på kvällen skulle det bli fest. Så åt middag, tog lite lugnt och sedan åkte jag in för att träffa E&G -begav oss mot festen där det var helt ok.
Ganska mycket folk och även bra stämning dock var man på lite dåligt humör... Men så blir det ibland!: )



E och S

Kommentarer
Postat av: klasgöran

jadu fortsätter vi i samma spår kommer vi va tjocka monster om några veckor!

2008-12-17 @ 17:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0