gudda, gudda

Ya! Bor ju hos min far now och har inget internet vilket jag tagit upp några gånger..
Men sitter iallafall i skolan nu med bärbara, hade just MA-prov vilket gick väldigt bra tror jag=) (lätta frågor)
Idag blir det till att plugga en del... Läsa ut hela eng-boken & förbereda mig inför att skriva en novell imorgon även hitta ett föremål att hålla tal om imorgon, tala om dess uppbyggnad, användningsområde osvosv..

I helgen är det ju som sagt lucia - luciavaka imorgon - blir då kanske till att vara med E och en massa annat folk, får se vad orken säger..
Sedan på lördag blir det fest hos A och jag hoppas verkligeeen på att det blir roligt! Kan behövas. Satt hemma nästan hela förra helgen -.-
men smyger kanske in och skriver något senare, peace! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0