all that I can do

I dont wan't to be...
Ah hay! Vet inte vad jag har gjort idag, timmarna har endast flygit förbi (vilket känns bra när jag bara är hemma), men det mesta jag gjort är väl att ligga på en soffa?
Försökt få mami att ta upp våran träningsapparat ur förrådet, men det går inte för sej! Okey. Kanske inte så smart att träna nu när man är sjuk? Men vad gör man.... man vill ju fördriva tiden på något sätt.

Ikväll funderar jag på att ta ett riiiiktigt skönt bad, skulle behövas för all träningsvärk man har i benen&stussen efter övningarna jag gjorde igår=).
Sedan så är det ju bara allmänt mys och avslappnande♥
Men som vanligt har jag ju sjukligheten som hindrar mig.... Kan inte ta ett varmt bad för att jag får riktigt svårt att andas och börjar typ svettas(?) not good- not good!
Men nu ska jag ta en tur till ica för att få komma ut lite, ciao!




/evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0