EN VANLIG LÖRDAG I MITT VANLIGA LIV




Ser ni pangans tröja?
And I'm back.
Skulle starta lördagen med skoterdemo, härifrån till bullmark där
det var visning och allt möjligt. Men ballade ur, så babio fick
brumma iväg själv. Själv låg jag kvar i sängen tills det vankades
namnsdagsfika för älsklingspangan. Visade sig att vi inte bara
firade hennes namnsdag, utan vi fick oss även en underbar
överraskning!! Vilket ni får reda på snart, mina små ääänglar.
Efteråt bjöds vi på Eurasia av kent, tack! Hur gott som helst
och jag tryckte till&med i efterrätt, första gången...
Och på det blev det filmkväll med babio, där vi spelade upp
världens bästa film- Megamind. Intressant va? P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0