MAGKNIP!

Skickade in min examination i socialpsykologi i torsdags och skulle
nu kolla betyget. Jag har varit så rädd för att jag skulle sänka betyget
eftersom att jag var osäker på om jag uppfattat uppgiften rätt.
Såg nu kommentaren från läraren:

"Klockrent högsta betyg, mycket bra,
vill använda din uppgift som "facit" om jag får.
MVG++"

Jag är så fruktansvärt lycklig just nu!!!!!!:D:D:D:D Är så enormt
intresserad av psykologi och jag ville verkligen klara det här bra
och det gjorde jag tydligen. ÅHHHHHHHH MAMMA VARFÖR SOVER
DU??? jag vill krama någon!! HEHE


Kommentarer
Postat av: Kajsa

GRATTIS stumpan, vad du är duktig. Kram. Pappa skickar kramar han med

2011-06-05 @ 11:11:57
Postat av: evelina

sv Kajsa: tack gullerumpor!! kramar tebax

2011-06-05 @ 13:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0