J*VLA JAG

Här får ni ett tidsfördriv, fastän ni kommer vilja skjuta mig
så får både ni & jag hantera det!
enjoy....

Lovar du att vara ärlig? kan ja love dä
Du heter: Evelina
Låt just nu: ingen
Om du röker: nej
Beroende av: snus och musik
Favoritkaraktär(er) i film: -
Vem behöver du mest just nu: niclas 
Vad tror folk om dig:  Att jag är ett psykfall
Stämmer det: Typ. haha
Vad får du oftast komplimanger för: Mina nipples HAHAHAHA
Vad säger du för att imponera på någon: jag orkar inte imponera.
Hur imponerar man på dig: jag blir inte imponderad HÖHÖ
Brukar du skratta för dig själv? hahah, som fan 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? men nu ska jag sova min älskling,
vi höres imorrn då. Godnatt, puss
Vilken är din favoritmålning? doh
Vart bor du: utanför Umeå
Trivs du där: Ja, ur de flesta vinklarna
Äger du några converse: nejnej, dyr skit. (snygga&sköna dock)
Festar du mycket: Nej
Vad har du för mobil operatör: telia
Är du allergisk i mot något: tror inte det..
Har du haft sex : ja
Nästa mål i ditt liv: Att gå folkhögskola
Hur svarar du i mobilen: halloja, hallå, evelina, wazzzah osv..
Vem ringde du senast: lilla mor
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: det jag minns: pusshej
Antal sömntimmar inatt: jävla bra fråga
Sov du ensam: ja, fast hade min älskling tills jag somnade
Tycker du om din pappa: Jag älskar honom

Brukar du komma i tid: ja, om bussen inte kruppar
När mår du bra: när jag är i naturen
När blev du fotad senast: igår
Vanligaste färg på dina kläder: black
Vad tycker du om fötter: INTE gött
Är du smart: allmänt smart ja, men inte något jäkla geni
Är du aktiv i skolan: jag är aktiv med skolarbete hemma
Vem/vilka saknar du just nu: Viktor och Niclas

Favorit dryck på morgonen: apelsin juice eller oboy. (INTRESSANT??)
Rakar du benen: jaja föfan,
När brukar du gå och lägga dig: bra fråga. tidigast 00:15 
Är du blyg:  I överlag ja, men inte alltid
Vill du hellre ha mail än brev:  nej, brev känns personligare & roligare
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, men attraktion.
Har du spytt offentligt: säkert när jag var bebi
Har du varit full? Ja, senast igår. BA SÅ ALLA VET
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ärligt talat onanera, ha sex & köpa en jäkla massa snygga skjortor.
Använder du stjärnor eller kajal: är inte popare
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Familj & de närmsta. Inga namn nämnda, ingen glömd.
Är du nöjd med ditt liv: Nej, men har förhoppningsvis många år kvar.
Om inte, vad vill du ändra på: mina tankar.
Är du bortskämd: nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0