THE TRUTH HURTS

Tog denna från diehl;


Namn:
Evelina

Ålder:

17 år (18 om 1 månad&12dagar^^)

Boende:

@mamma varannan vecka,
papi likaså

Utbildning:

Andra året- livsmedelsprogrammet

Civilstatus:
busy with my boy

Lyssnar på:

Dead by April, Sonic Syndicate, John Mayer, Missy Higgins, Melissa Horn,
James Morrison, Paolo Nutini PLUS EN MASSA UNDERBAR SKIT!

Film:

komedier eller drama. kan inte säga favorit,
glömmer ju bort vad jag sett:O

Tv-serier:

One tree hill, OC, scrubs, 2 ½ men, simpsons, how I met your mother,
glee, vampire diaries, GG, Ugly Betty.
m.m TV-NÖRD


Äter helst:

CHICKEN!

Böcker:

Svårt...Men gillar lite psykiska böcker, hemska berättelser fast
även kärleksböcker såklart. Jag är ju en tjej after all!


Framtidsdrömmar:

Kan inte säga att jag har några riktiga drömmar,
men gärna lyckas träna upp min nedbrytna kropp..!


Något ni inte visste om mig:
Är skita rädd för vatten och tror att min död kommer vara
att drunkna.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha! För jag trodde seriöst du hade lite bättre kamera som du hade väldigt bra kontroll över :P För bilderna är skit snygga! :P

Håller med, en blogg utan bilder är inte så kul :P

2010-03-02 @ 18:11:38
URL: http://soundson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0