nolifer forlife

Måste jö fördriva tiden på något sätt.heh.pus på er.

 

har du pojkvän? indeed
är du oskuld? icket
har du hånglat med någon 2010? jortuu
har du kramat någon 2010? jortuu
har du hatat någon 2010? Nej, hata är ett starkt ord
har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? ja...om jag minns rätt^^
har du haft sex 2010? indeed
är du kär nu? kinda


kan du vissla? johanna, JAVISST kan jag det
äger du en mascara? jahadådå
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? njeten,
är du emo? mitt liv är skit, jag har ont i tummen. klart jag är
är du brat? haha...kan låtsas som det
gillar du vältränade killar? vältränade & hälsosamma, inte överdrivet tack på förhand

gillar du nörd-killar som pluggar? man är inte nörd för att man pluggar, man är SMART. vilket jag dock inte är, men det kan diskuteras......
gillar du tjejer? som vän, ja

är du bisexuell? njeten sa geten
har du nångång tyckt om någon i din ålder? ja.
är du brunett? si si
är du blond? hell no, gu se rolig jag skulle se ut i det
är du glad? nej, är slö

vad har du på dig för underkläder? snygga som fan
hur gammal har ditt äldsta hångel varit? 25?
när hade du sex senast? fan vad intimt det här blev
i så fall, var det skönt? jaja föfan

vad var det senaste du åt? en chokladbit, tror jag...
vem fick du sms av senast? mi babio

vem skickade du sms till senast? mi babio
vem ringde dig senast?
K
vem hånglade du med senast?
mi babio
vem pussade du senast? - mi babio
vem kramade du senast ?
Gab
vad drack du senast?
Cola, nyttig som fan
när gick du på toa senast? för kanske en timme sen. Vill ni höra detaljerat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0