my love wants to breath

Igår rullade jag & gab runt i staden, fasen se vi slösade pengar.
how nice, but how NOT nice? Jag fick med mig lite skitsaker som hårsnoddar,
puder, en UNDERBAR (men för stor....) ring och även en tröja för 62 klirr!!!!!
(bilder kan ni få senare)
For till min babe som bjöd på DISCO. en pizza. min mage kände ett avdanket
disco efter att vi ätit discon. mätt som fasiken!
Minns inte hur vi fördrev resten av tiden men på något vis gjorde vi det och vi
såg även mean girls. SÅ HIMLA MIG VA???? IHIHI. nä men. den är förjävla
bra iallafall. kunde typ alla repliker utantill.
Ikväll skulle det kanske bli tjejfest men nej, så jag sitter ensam i min håla. men
ibland ska man göra det också ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0