you can't go back

Idag blev det två möten samt sjukgymnasten.
Första mötet var med skolsköterskan och där gick det inte så vidare bra,
jag var på värdelöst humör med irritation i rösten och ville gå där ifrån &
slänga igen dörren. Hon nämnde även att jag fallit tillbaka..
Fun.
Aja- mötet med K gick rätt bra. Vi gick på waynes och fikade, fick sömnprotokoll
jag skulle fylla i och jag skall börja gå till en dietist.
Har inte direkt de bästa tänkbara matvanorna.. hehe. Sedan, hos sjukgymnasten
så fick jag några övningar för att stärka min förstörda muskulatur
kring knäet.

Iallafall. Jag har alltid varit medveten om att det är jag själv som förstört "min lycka"
och all skit jag levde för. Men idag.. Det sas på ett helt annat sätt och jag insåg
hur idiotisk jag är.
Jag har själv brytit ned min kropp, mitt psyke och allt.
Det är sjukt att man kan göra såhär mot sig själv, men jag kan inte bryta cirkeln.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0