who give a shit 'bout you

You remember me. great.
Haha. Det har varit gälet vad sur jag varit idag, dels
har det väl berott på nikotinsug och nada sömn. Kändes
dumt att låta det gå ut på andra, men what to do?

Imorgon blir det självstudie på hög nivå
och två möten, där ena  mötet blir på
caféstation- mumma med gratis fika!!
Efteråt blir det till att gå på stan med  E, she'll be
looking for a skirt. Tips?



Nu måste jag ut tvärt, hehe behov behooov. Snart
slutar jag. Det ska jag lova mig själv, min familj och E
som stöttar mig fett mycket.
Big hugs till henne! (dock är ingen utav oss mycket för kramar
men i fantasin, wiho).
Och efter min behov-sväng-ut blir det wild child för
3:e gången gillt. haha. kisseeees! ;*

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hehe jag är trött ;D

2009-03-10 @ 00:13:39
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0