Should it stay or should it go?

Well. Jag har inte orkat vara aktiv, har för
lite hjärnceller för tillfället.
De har hamnat någon annanstans..

Men igår var jag iallafall på stan med E, på slutet
blev jag nästan desperat..
Jag hittade aldrig någonting jag verkligen blev kär
i och kände ett måste att köpa. Det var ju den
känslan jag var ute efter, menmen. Hittade en
tröja, dock är jag inte kär.... möps!
Efter stan hade jag iallafall möte och idag
har jag bara haft möte, sedan tränat lite.
Jag sjunker som en sten mot botten.


gina tricot - 129:-
borde den stanna i min garderob
eller åka tillbaka to gina?

Kommentarer
Postat av: Anonym

behållllll!!!

2009-03-24 @ 21:58:48
URL: http://tuuves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0