lets kill the sun for what we are

'And this world is
lost in fire
and the flames are
reaching higher'
Satt just & nördade the hills, finns inte så mycket annat att göra.
Well- jag har inte ork att göra något annat. Skulle egentligen till
obbola och fira F men det orkade jag inte alls.
Igår blev det iallafall haga med G&A.
Det blev till att chilla, fetta och spela spel. haha. Var rätt ok, skönt
att ta det lugnt i guess- var helt slutkörd.

Och så grymt less jag är. Lär känna helt fel människor innan
jag ens lärt känna mig själv. Förlorar alla & förlorar mig själv ännu mer.

So scared of this
my god what did you miss
In flames we are
This shit has gone to far
We love to hate
and now you're out of faith
Confused we stand


We live in sorrow
let's die tomorrow
So let the sun die




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0