broken wings

good afternoon u!
åh. Blev ruskigt glad idag må jag säga, blir teori
imorgon men på fredag blir det gymmet.
And guess what- jag har hela gymmet för mig själv! Jag kommer
njuta som en galning, springa, vikter och allt. kanon( :

Hade iallafall utvecklingssamtal idag och det gick rätt ok, blir
till att fortsätta med tisdags-schemat och fixa idrotten lite.
Trodde aldrig att de skulle stötta mig som
de gör, det är sjukt... men väldans snällt, so thanks to all!





(Vi pratade om ett halsband jag har med tre berlocker-
visas i mitt förra inlägg)


Jag - jag har en bild på mami&papi i den stora och A&G i
den mindre. Men jag har ingen i hjärtberlocken...... inte
funnit min hjärtevän. :((((

Emil/brorsan -  varför inte jag?;)

Alla: HAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Jag tror inte att han riktigt hann med om vad jag sa.. ;b


Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0