babylove

Igår var en misslyckad dag.men lyckad kväll.
Tog en titt förbi balen och G var finast utav
alla den kvällen:).



Efteråt gick jag & E ner på kajen och njöt utav den
lilla sol som lyste och hade ju hänt
en vääääldigt rolig grej för E under dagen.........
Så det kan jag lova att vi pratade om, D-I-N-G!

 



Idag blev det en rätt så mysig dag kan jag påpeka. Städade ur skåpet vilket gick på högst 10min, sedan begav jag & E oss till gammlia där vi väntade in de andra i våran klass+ våra mentorer. Grillade körven, åt candy och lekte ordlekar. Solen steeekte sönder mig, var inte kallt någonstans och trodde att jag skulle smälta. Det var lite små galet.mm.



After that, åkte jag & E förbi henne en liten stund och sedan begav vi oss mot staden. Lämnade tillbaka skorna jag köpte för några dagar sen och var heeeeeelt galen efter något nytt. Dock gick mitt letande inte alls bra:(
Efter att jag letat i hundra år hittade jag en väska på åhléns och jag behöver en ny eftersom att min pajjade -.- Så när jag väl stod där och skulle betala med kortet, tror ni det funkade? NEJ.
Pengarna för skorna hade inte kommit in ännu  och där stod jag då med endast 100:- på kortet medan väskan gick på 350:- funfunfun. wiho. Pinsamt läge.
Wht: Chillade på kajen i den underbara solen med E och efter ett tag kom A förbi( som fyllde år igår:* )


(E ↑ ) hur somrig är inte bilden? xX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0