yesterday, all my troubles seemed so far away


School, school and school all over again. Jobbigaste jag vet.
Sover ingenting på nätterna så skoldagarna blir som hundra timmar långa! På MA:n idag satt jag och gjorde nada. Så tänkte fara hem och skippa de två sista lektionerna men L berättade att vi inte hade sista, so I stayed 
och det kändes awesome!= ).


 


Yesterday gick jag och Gabriella på stan efter skolan iallafall. Blev shopping och även äta lite dinner där.
Jag fick en huur mysig tröja som helst inhandlad, en spetsklänning och två armband: ) G fick med sig ett par skor hem(hur bra pris på de som helst and awesome var de!).

Vi drog en sväng förbi Peder teg, watchade movie och for sedan hem till G=). Slept there!
But now... måste jag plugga lite för om mindre än 1 timme kommer Angelina och då blir det solning på g!


   

Kommentarer
Postat av: tove

lägg in en helbild på klänningen!

2009-01-16 @ 12:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0