why do I want you?

Igår gick man bara till kl 11:30, super slappt och skönt! dos lektioner.
Jag och E for då en kort sväng förbi stan, kollade shoes(besviken!!) och program för dansskola samt amplified.
Efteråt for vi förbi draggen, där vi träffade typ.. nada? Majoriteten hade lektion eller så hade de farit hem men anyway, skönt att inte bara sitta hemma!=).

Idag har jag bara suttit hemma och skall snart hoppa in i duschen.
så fort jag orkar röra på mig d(^__^)b.
BTW. Såg på twilight igår, jag vet att jag varit seg osv. Men antingen glömt bort den eller inte orkat bry mig, men den var riktigt fin! Satt och grät ca 50ggr men skuttade av glädje kring 50ggr också: ) .finfinfin! så bra som jag trodde att den skulle vara.





And tomorrow.. Skola till kl 15:30, enormt ansträngande men så blir det.
Blir upphämtad av K när jag slutar för att ha möte och fika på caféstation.
Efteråt skall jag träffa E för att fara på folkets hus där N har ett gig: ).




E tyckte att jag skulle ge den här låten en chans, för jag
har tjatat om en speciell thing på sistone.. Så var lite passande!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0