New school, new rules

Såg just på wild child för andra gången, den är faktiskt rätt bra
men orkar inte skriva utförligt om den just nu. Handlar iallafall om en
tjej som är rik och beter sig 'snobbigt'  pga ex. att hon förlorat en väldigt
närastående. Hennes far står inte ut och skickar iväg henne till en skola
i omväxlade miljö för att försöka få henne att hitta sig själv osv.
Blir ganska mycket troubletrouble ;b
Man kan iallafall säga att det är en så kallad typisk tjejfilm. Haha: )




men kort om helgen:

·Imorgon blir det fest hemma hos J om jag ids... Får se, det
bestämmer jag mig för imorgon men skulle iallafall vara kul o träffa G som
jag i sådant fall skall fara dit med:).
·Saturday! Blir att vara med E och troligtvis fiesta då också, hoppas på kuligt.
Men blir väldigt ofta awesome med henne så partey!!
Nuuuu är jag lite stressad för att jag skall ut en sväng, så hoppas ni haft en
trevlig kväll! pussss : )

Kommentarer
Postat av: EmmaKP

meh jag vill jättegärna se den! :o har du den?

2009-02-12 @ 23:59:45
URL: http://www.metrobloggen.se/DarkFlimango
Postat av: ev

"Men blir väldigt ofta awesome med henne så partey!!" vad gulle du är karl

2009-02-13 @ 07:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0