love like before

Dagen har varit väldigt ok faktiskt, bättre än vanliga fall. Visst,
jag tänkte inte åka till skolan egentligen för jag är så förbannat less
men åkte in till slut dock försent men jag for iaf? : ).

Efteråt for jag till sjukgymnasten för att göra en process för att försöka få
till mitt bäcken/ korsryggen och det gick bra!
Gjorde en övning så att det roterade rätt och på vägen därifrån gick jag nästan
och log för mig själv, kändes som att en enorm tyngd hade lyfts från min själ.
Kändes som att jag är på väg mot att bli hel igen.
Och imorgon börjar min stora process för att bli hel igen.

SCHEMA TISDAGAR:

Möte med stödperson

Lunch

Egenstudie

Möte med skolsköterskan/psykolog

SLUT!

Känns bra att jag äntligen tagit steget och försöker låta folk komma mig inpå livet.
I vanliga fall brukar jag fly, aldrig höra av mig och enbart dissa. Men nu, I'm trying!

OCH en annan grej. Jag är så jätte glad, verkligen lycklig för min vän's skull. Det verkar
börja ordna sig med umgängeskretsar för X och hon... jag vet inte. Men jag är lycklig för henne!
Så kul att se bilder från en kväll hon verkat ha haft hur kul som helst.
Hon har min vänskap ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0