KOM TILLBAKA!!!!!

Det känns som att jag måste kämpa i kanske en dag till,
sedan försvinner smärtan och den enorma tomheten jag känner. Men så
är det ju inte.
Även om smärtan kommer krympas och tomheten fyllas i en del så
kommer jag alltid få leva med det, ända tills jag dör.
Det kommer inte försvinna, det kommer inte glömmas. Jag kommer få
leva med det och jag vet INTE hur jag ska klara av att hantera det.
du kommer ALDRIG komma tillbaka.


ALLT runtomkring mig påminner om dig!! När jag stod och skulle arbeta häromdagen
spelades Im Yours på radion. Det var en av dina favoritlåtar.

Den spelades på din begravning OCH du spelade den sista gången vi sågs....

ALL MUSIK påminner om dig. allt passar in. Men jag vill inte att det ska göra
det, JAG KAN INTE HANTERA DET HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0