what can u expect

hello everybody! Visst man varit aktiv på bloggen?
Nämen ärligt... Vad kan man begära? Varit LOV.

I onsdags hade jag det väldigt trevligt, vi tog oss till en lyckad
fest där det var fullt med trevligt folk och slutet på kvällen var kanon.
Lite oväntat- men kanon.

På torsdagen var jag... väldigt sliten med allmän hangover.
Spenderade hela min dag i soffan, sappade mellan kanaler och började
fundera över kvällen före. Vad gjorde jag?
Haha jo. Jag måste påpeka att jag var brave och gjorde en sak jag velat göra
väldigt länge nu och det visades sig vara ett riktigt smart drag!
Fasten jag var för sliten för att ens lyfta foten så for jag till G på kvällen. Jag minns
ärligt talat inte vad vi gjorde. Detta är konstigt... kortslutning i min lilla hjärna.

I fredags åkte jag hem från G, la mig i soffan- som vanligt och försökte bli pigg.
Kom hem kring 13 och skulle in med 17bussen till stan.
Anyway- for in och träffade M. Han singlade slant om vad som skulle hända så vi
gick och spelade biljard. Hah!! Jag var verkligen värdelös. Men var kul endå: ).
Efteråt gick vi och såg på bio, det blev Gran Torino, den var faktiskt
riktigt bra. Tycker verkligen om Clint Eastwood i den filmen. Stört skön!
Men nu skall jag ut en snabbis. xoxo ladies&gentlemen


 

Gran Torino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0