Music Please -?

Ja trodde att det skulle bli en förfest hos J igår, men icket. Det blev en fest : )
Vart riktigt roligt dock hade kvällen sina komplikationer! En person vet precis vad jag menar, det blev lite serious
talk men det kommer väl ordna sig- I hope.
Dock var det förövrig jätte kul och när klockan började närma sig 1-2 for jag och E därifrån. E begav sig hemåt medans jag vandrade vidare till en annan fest på Haga, hemma hos G.

Var definitivt lyckat där också, folk vars man än kollade och det var fortfarande drag: ).
Fasten det var lyckat och roligt var både jag&G enormt slöa och ögona våra rullade som förvirrade klot, så vi bestämde oss för att gå en liten promenad vid kl 3.
Satte oss på en bänk, tog en ryk och pratade lite.





När festen väl började avta vid klockan halv 5 så bestämde vi oss för att sova. Efterlängtat och skönt!
Men thanks for a great night everybody! Peace ♣





Today!

Idag har jag och G tagit det så lugnt man kan! Förutom att det pågått lite städning i huset.
Men vi har iallafall slöat, ätit, sovit, tv, Ja allt sånt där:) As skönt!


       




Och jag myste även med gullisen Ozzy,
när vi båda låg och halvsov:






h & k ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0