lighter

Jag är så otroligt less på allting, försökt så mycket i över två år nu. Det ligger och trycker på
hela tiden, allting, snart har det tryckt sönder mig.
Blir no school imorgon, vill egentligen fara. Jag tycker ärligt att det är rätt så kul med skola, träffa folk samt lära sig.
Att skriva uppsatser och dylikt är faktiskt jätte roligt.
DOCK hindras jag av min trötthet, depp, ingen vilja osv.osv.osvvvv, kan hålla på i evigheter. Därför tänkte jag först gå IV för att jag visste att det skulle ske en massa skolk och ursäkter. But, jag hamnade på gymnasiet endå.

Anyway, nu har jag startat projektet: FIMPA RÖKEN!
Har försökt ett x antal gånger, men misslyckats fast nu skall det bli ändring!






Förövrigt så kollade jag och min mor på film ikväll, det blev: Bordertown






Denna film handlar om morden på kvinnorna, fabriksarbeterskor,
i Juanes, Mexiko. Rekommenderas!



hugs&kisses!




Kommentarer
Postat av: denise

Lycka till med sluta röka grejen va, lär du ju behöva älskling <3

2008-10-17 @ 19:45:22
URL: http://framtidsval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0