colour

Nu är det klippt, färgat och klart!

Gårdagen bestod utav att vakna upp hos G, helt själv i huset för att jag var ledig medans hennes familj antingen jobbade eller gick i skola. Dock kom E vid kl 11 så då klev jag upp- vi begav oss till våran förra skolan för att kolla läget, hälsa på vänner osv: Hagaskolan.
Efter att tillbringat lite tid där for vi till stan för att äta lunch, det blev mackor på subway och efter vi suttit där ett tag kom vi plötsligt på att klockan tickar ju på och den var redan kring 13:25. Vilket innebar att vi var tvungen att öka tempot en aaaaning för att mitt samtal skulle börja kl 14:00.
Iallafall, så köpte vi hårfärg, jag for på samtal och sedan hem till E igen för att fixa lite hår: )


Resultat:




Bilden får la duga tills vidare, men thanks till E : ) - http://eveelinas.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du blev juh skit snygg i håret ;)

2008-10-02 @ 22:47:30
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0