halloweeen in our minds

I fredags åkte jag in till stan vid kl nio på kvällen för att träffa  E, vi for på 'förfest' hos A. Sista gången man träffade Tove på flera veckor då, men så långt tänkte man inte.
Iallafall så for jag och E till N på fest. Var riktigt trevligt där och man träffade folk man inte väntat sig att träffa.
Thanks for the night! ♥


    


Fick aldrigggg någon sömn ;b
Utan låg vaken hela natten och halvfrös ihjäl, dock klev N upp vid kl halv nio så då hade jag åtminstone någon att prata med vilket blev lite trevligare och så lånade jag hennes täckte litegrann sådär=).







Nataly's goa frukost buffé (;


   






Idag var man slutkörd, blev hämtad av far vid kl 12-13. For förbi västra ersboda en snabbis, sedan tog M, K och jag en tripp ner till Skeppsvik.

Aldrig varit så vindstilla som det var idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0