you can tell the sun

Igår vart det ju som sagt dansuppvisning och att gå på stan under dagens lopp med evi .
Var riktigt kul att kolla dansuppvisning, för känslan man fick inombords. Kändes ibland som att
man själv stod därute och dansade som förr.
Återfick lite av den känsla man hade när man själv dansade.. innan alla skador..

När vi gick på stan så  hittade jag en stor hood som fick mig att ta upp plånboken, visades sig vara 50kr billigare!=) (märkte jag efter att jag betalat, namnam.) och så köpte jag även ett vinrött/plommonrött?  linne.. Pretty nöjd!
Kommer kanske bild lite senare( :

Men E var iallafall jätte duktig på dansen! Gick bara bra.
peace!


   
elefantkyrkogården -  solstrålar - logen

   
genrep småtts - genrep - småttingarna



/evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0