dance baby, dance

Hola!  Igår var jag med A ett litet tag vilket var trevligt och bara chill. Både tv:n och datorn var upptagen, kollade serier,videoklipp bilder osvosv...= )
Om ett litet tag skall jag äta lunch/ frukost (ugns mackorrr) sedan skall mami skjutsa mig till idun där E har dansuppvisning( : Blir till att spendera hela dagen där och kolla på 3 föreställningar (missa första hehe, snark). Deras dans har temat lejon kungen idag & lär bli mys!!! Blir såklart till att gå på stan en massa också. Funderar på att handla in lite plagg, samt kolla på julklappar. Börjar ju som bli dags(!) (;
And tonight skall jag bara ta det lugnt med
papichulo och se på film antar jag=) peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0