what you would do if you were the one who was spending the night


Såhär gör du:

1. Ta fram mobilen
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et

1. Vad skulle du säga om din flickvän/pojkvän var otrogen mot dig? Nu då?
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Hinner få i mig en korv:D
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? Jag hoppade på en get på din
bil för att jag är en ninja!

4. Vilket sms blev du mest berörd av? Haha ja men om vi inte kan vara där borta så
länge måste vi nog skynda oss när du kommer hit?
(upd på det: vi kunde vara där lääänge,helt awesome)
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Haha åh, jag med är as sliten
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Bägge två gick ihop som pusselbitar he he
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? Tjet vill du ha besök;)
8. Vad vill du höra mest av allt? Nu är ja vaken
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen? Haha ja allt är dåligt idag, fan vad emo jag är
10. Din romantiska replik? Haha ja bajseble telefon
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? Haha inte nu!



Kuligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0