I close my eyes to see, and I know, you're a part of me

Och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hur jag ska leva vidare, ett lyckligt
liv, när du är borta. Jag vet inte hur jag ska hantera det.
Jag vet att jag måste bli lycklig, för du ville ingen något ont. Men det är så jävla
svårt. Jag vill säga att det inte finns någon anledning till att vara lycklig,
men jag har mycket, som jag uppskattar, som jag borde
uppskatta ännu mer.
Men alla tankar läggs och fokuseras på det negativa. Det jävla helvete och den overkliga
verkligheten vi satts i.
Den här jävla sitsen som man för svag för att ta sig upp ur. Jag behöver en hjälpande
hand, jag behöver din hjälpande hand.
Du fanns verkligen alltid där, höjde humöret och du fick mig att inte känna
mig som en kass person. du fick mig att inse att allt inte alls var mitt fel.
Jag kan inte beskriva, jag kan inte ens känna och tänka efter.
Jag känner bara ett stort jävla hål, som aldrig kommer fyllas helt och jag önskar verkligen
att du bara kunde täcka igen det. komma tillbaka.
I never knew what it was to be alone, no
'Cause you were always there for me
But I do feel you in the wind...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0